|
Φύλλο Τρίτης 30 - 10 - 2007
|
|
Το Web site της Ελευθεροτυπίας και της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας άλλαξε και βρίσκεται στη διεύθυνση www.enet.gr.
Στο παρόν site βρίσκεται μόνο το αρχείο των εκδόσεων από τις αρχές του 2001 ως και τις 30 Μαρτίου 2009.
Η ζάχαρη κόβει χρόνια
Η ζωή είναι πιο γλυκιά χωρίς τη ζάχαρη, λέει νέα επιστημονική δημοσίευση στο «Cell Metabolism». Η αποχή από τα γλυκά χαρίζει μακροζωία, σύμφωνα με ομάδα επιστημόνων των πανεπιστημίων της πόλης Jena και του Ινστιτούτου Διατροφής της Γερμανίας. Ο περιορισμός της γλυκόζης -ένα καθημερινό γλυκαντικό που βρίσκεται σε φαγητά και γλυκά και αποτελεί πηγή ενέργειας για τον οργανισμό- αλλά και των συμπληρωμάτων διατροφής (βιταμινών) ενεργοποιεί μια διαδικασία στον οργανισμό που παρατείνει για τουλάχιστον μια 25ετία τη ζωή. Το κλειδί, εξηγούν οι Γερμανοί επιστήμονες, ήταν η ώθηση προς τα πάνω των ελεύθερων ριζών, των ασταθών μορίων που μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό τα οποία οι άνθρωποι συχνά προσπαθούμε να ξεφορτωθούμε καταναλώνοντας τροφές και ποτά πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες όπως είναι η βιταμίνη Ε. Ο περιορισμός της γλυκόζης στις μελέτες των Γερμανών σε πειραματικά μοντέλα (σκουλήκια) αρχικά προκάλεσαν την παραγωγή περισσότερων ελεύθερων ριζών, σύντομα όμως έχτισαν γερές άμυνες σε αυτές. «Η γλυκόζη είναι απαραίτητη στον οργανισμό, αλλά η υπερβολική λήψη της κάνει κακό», επισημαίνει ο επικεφαλής των δύο επιστημονικών ομάδων καθηγητής Michael Ristow. Στους ανθρώπους, προσθέτει, και οι συμπληρωματικές της διατροφής βιταμίνες έχουν το ίδιο βλαβερό αποτέλεσμα με την υπερβολική λήψη γλυκόζης.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 30/10/2007
|
|
«Ακήρυχτος πόλεμος» με θύμα τους μετανάστες
Ερευνα «Ε»: Εισαγωγές
Ευνοιοκρατία και αναξιοκρατία στις προσλήψεις του δημοσίου
Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας
Υπόθεση Κεδίκογλου
Παραδικαστικό κύκλωμα
Συμβούλιο της Επικρατείας
Οι απεργοί ζητούν νομοθεσία
Ηλεία
Ιεράπετρα
Πλάκα
Τρίκαλα
Κυκλώματα της νύχτας
Εκπαίδευση
Σεξουαλική και σωματική κακοποίηση
Υγεία
υγεία & διατροφή
|